EGR ventil

27.11.2009 12:42

 

Hyundai Santa Fe (CM) /2007/ D 2.2 CRDI

Najeto 50341 km.

Vozidlo bylo přitaženo. Motor je možné nastartovat, ale nejde do otáček a z výfuku vychází hustý, šedý kouř.

DTC (Diagnostic Trouble Code): žádné.

Kontrola palivového systému

Kontrola přepouštění vstřikovačů a tlaku paliva v railu (vysokotlaký zásobník paliva). Systém vstřikování CRDI Bosch III. generace. U všech vstřikovačů je přibližně stejná výška paliva v kontrolní hadičce. Tlak je asi 300 bar.

Při kontrole EGR ventilu, po sejmutí jeho elektrické části, byla zjištěna váznoucí hřídelka ventilu – ventil byl stále otevřený. Na to reagovala řídící jednotka motoru omezením množství paliva na 2 mm na zdvih (správná hodnota ve volnoběžném režimu je asi 8 mm3). Hřídelka

EGRventilu byla uvolněna pomocí rozpouštědla mechanix choice. Po zpětné montáži opraveného EGR ventilu byla provedena zkušební jízda.

Motor pracuje bezvadně.

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode