Časování rozvodu

27.11.2009 13:26

 

Hyundai Lantra

Motor je DOHC (dvě rozvodové hřídele v hlavě motoru). Objem válců 1.8 l.

Motor má nepravidelný chod při volnoběhu. Majitel vozidla vyměnil nové svíčky a zapalovací kabely. Motor byl diagnostikován v jiné opravně, kde bylo řečeno, že problém způsobuje potenciometr škrtící klapky a že bude nutné s výměnou škrtící klapky současně vyměnit i řídící jednotku motoru.

U nás byla provedena kompletní diagnostika. DTC: žádné. Current (aktuální) data v pořádku. Kompresní tlaky u všech válců v pořádku.

Nejde nastavit předepsaná hodnota předstihu (u tohoto motoru je možné mechanické nastavení základního předstihu zážehu). Předstih je příliš velký a nejde seřídit. Pravděpodobně špatně nastavený rozvod časování ventilů.

Po opravě rozvodu časování ventilů lze správně nastavit předstih zapalování a volnoběžné otáčky motoru. 

 

© 2009 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode